بنر

14:16 | 1396-03-28

بنر:

بنر چیست؟

بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصاویر و متون است . در واقع بنر یک پرچم است که یک پیغام، لگو، سمبل را به مخاطبان خودمنتقل می کند . امروزه بنرها تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است. ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند.متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد،هر چند تبلیغات از طریق بنرتنها راهکار تبلیغ نیست ولی این روش هم مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد.

از جمله دسته بندی بنرهای تبلیغاتی به شرح ذیل می باشد:

  • طرح های فرهنگی
  • مناسبت های مذهبی
  • رویدادهای اجتماعی و سیاسی
  • رویدادهای ملی و بین المللی
  • کاربرد در اتحادیه های صنفی
  • کاربرد در کسب و کار

مزایای استفاده از بنر در تبلیغات:

  • حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می شود.
  • حضور بلند مدت بیلبورد برای مصرف کنندگان باعث شناسایی یک نام تجاری و وفاداری نسبت به آن می شود.
  • پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یک پارچه ی محصول را با استفاده از انواع گوناگون تبلیغات محیطی فراهم می کند.
  • با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می توان تبلیغات رادیو- تلویزیونی و مطبوعاتی را به مقابل منازل و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.
  • بیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد.
  • تبلیغات محیطی به وسیله ی ارائه ی پیامی ساده و بسیار موثر، از در هم ریختگی و پراکندگی رسانه محافظت می کند.
  • قدرت تطبیق اعجاب انگیز رسانه ی محیطی، امکان استفاده ی موثر از این رسانه را در تکمیل کمپین های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی فراهم می کند.
  • امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهندگان و خرده فروشان، با حضور در کنار خیابان ها، جاده ها و محلهای فروش.
  • تسهیل در ایجاد موقعیت های فروش برای کالا و خدمات با ساخت یک برنامه ی یکپارچه ی تبلیغات نام تجاری.
  • ایجاد امکان یاد آوری به مصرف کننده درمورد یک کالا یا خدمت قبل از هر تصمیم گیری در محل های خرید.
  • تبلیغات محیطی پاسخ مستقیمی است به اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از جمله آدرس اینترنتی، تلفن و…
  • تبلیغات محیطی بیلبورد موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شود.
  • با تبلیغات محیطی بیلبورد، هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کند تا از محصولات و خدمات استفاده کنند.

<<مجتمع تبلیغاتی نقش و نگار مفتخر است که با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در زمینه ی چاپ بنر در کرج توانسته است خود را به قطب تولید و چاپ بنر در کرج تبدیل نماید.>>

"طراحی و چاپ بنر با طرح اختصاصی و مطابق با سلیقه ی شما عزیزان در نقش و نگار"

بنر چاپ بنر چاپ بنر در کرج تولید و چاپ بنر در کرج تولید و چاپ بنر طراحی و چاپ بنر طراحی و چاپ بنر با طرح اختصاصی